Monday, August 13, 2007

si comelku..

saya terpanggil untuk menulis blog ini kerana ingin membantu ibu-ibu dan bakal ibu yang berada di luar sana, terutama 'working mum' yang ingin meneruskan penyusuan susu ibu tetapi tidak tahu cara, bagaimana dan sebagainya bagi memastikan si comelnya terus mendapat khasiat sepatutnya.

saya sendiri masih menyusukan comelku Hadea Syamimi yang kini berusia 9 bulan.Di dalam blog ini saya sertakan barangan untuk penyusuan susu ibu terpilih bagi memastikan si comel tetap mendapat susu ibu walaupon ibu tiada di sisi ( bekerja ..)

jika terdapat sebarang pertanyaan, persoalan mengenainya, sila jangan malu, jangan segan, hubungi la saya melalu phone, sms, dan juga email. InsyaAllah saya dengan senang hati membantu anda.



' yang terbaik untuk comelku...Susu ibu...'

No comments: